Followers

Friday, July 29, 2011

Kesejukan Maksima~

Assalamualaikum wbt..ahlan wa sahlan wa marhaban =) ...aka selamat datang lah senang cerita...oh rindu nak belajar bahasa Arab macam time kat sekolah dulu, even I am not performing so well on it :) anyway good memories remains. :')

Oh, jam sekarang menunjukkan pukul 7.08 am dan keadaan adalah hujan lebat di kajang ni..kalau tidur balik seriyes rasa heaven gila..tapi tu lah..orang kata cuba elakkan tidur balik lepas solat subuh di pagi hari..alhamdulillah, dah bangun 6.30 and solat tadi and sekarang untuk elakkan tidur balik aku tulis post ni.. =)  hahaha..kalau dah memang nak menulis tu tulis jelah, takyah bagi alasan ye dak? hihi ..

oh aku taklah ada motif sangat untuk menulis pagi2 macam ni..lagi pulak sepatutnya pukul 8.30am kejap lagi aku ada last kelas driving before test jpj minggu depan, tapi dia postpone esok (sabtu) pukul 8..so ada lah masa free untuk aku menulis2 ni...eh? korang gelak sebab aku amik lesen kereta lambat? -.-' well..what can i do...sebelum2 ni tak ada kesempatan dan belum berkemampuan..dulu, lepas je aku habis SPM, memang ada fikir nak amik lesen kereta ASAP, tapi tu lah, lepas SPM aku dikehendaki pergi PLKN kat Kem Cancun Park, Pasir Mas...lepas habis PLKN, dapat result SPM, alhamdulillah, walaupun tak sehebat rakan2 aku yang lain, tapi masih ok, syukur sangat..lepas tu masuk ke zaman matriks pulak, KMM. Stret after that, aku dapat pulak masuk ke USM, alhamdulillah, memang dah lama bercita-cita nak masuk ke USM =) ...oh wait...there goes my free time to take license, lagipun sebelum ni tak ada duit nak ambil lesen..sekarang pun mak aku support aku ambil lesen, biasalah orang menganggur kan, tak ada income...sobs2...

sekali jadi entri cite pasal pa amik lesen lambat da..haha..memang tak da fikir tadi, main taip je nih XD ...alhamdulillah, panjang jugak mengarut di pagi hari ni. and slowly, bit by bit, number of followers blog aku dah makin bertambah..syukur alhamdulillah..oh just so u know, aku insya Allah memang takda letak iklan nuffnang mahupun apa2 bentuk perniagaan ke apa pada blog aku. blog aku ni just catatan harian, kadang2 luahan rasa, dan aku memang bertujuan untuk bagi nasihat pada mereka yang memerlukan, insya Allah..aku bukan manusia yang baik sangat, tapi dalam usaha untuk menjadi seorang yang baik....

"bukan senang nak jadi baik, bukan susah nak jadi jahat"

 Assalamualaikum wbt  =)

No comments:

Post a Comment