Followers

Wednesday, July 27, 2011

Ta'aruf bersama penulis.

Assalamualaikum wbt..



TranscendTheTime bukanlah mempunyai makna-makna tertentu atau istimewa. Blog ni ditulis bukanlah dengan mempunyai tujuan-tujuan spesifik, contohnya untuk menjana pendapatan atau untuk mempromosikan perniagaan. Genre blog aku ni boleh lah dikatakan universal,  whatever crosses my mind, I will be writing about it, semoga apa yang aku tulis dapat membawak kebaikan pada para pembaca.


Baiklah,  clarification's done. Now to the main topic. For this particular first post, I will be writing regarding myself, so I hoped that you can bear with me. Transcender, seperti yang korang nampak pada nama profile aku cume lah nama samaran. Cukuplah aku perkenalkan diri aku as Ikhsan. Well some people said that my name is spelled a bit weird. Usually it is spelled "ehsan" or "ihsan". But nama aku ada extra 'k' -> ikhsan. Well, mak and arwah bapak aku have no particular reason for putting the 'k', but apa yang aku tahu, nama aku ni diambil daripada salah satu watak dalam cerita-cerita lama dulu, aku pun tak penah tahu cerita apa...haha..takpalah, tak penting. Just so korang sume nak kenal aku, address me as Ikhsan pun dah sufficient. I originated from Kajang, Selangor. Oh, and as korang bace profile aku, ada aku mention yang aku dari USM Penang, and have taken Computer Science as core course there. Blog pertama? bukan, ini blog aku yang kedua. Blog yang pertama tu aku dah tinggalkan sebab banyak sangat memori luka dalam blog tu. Cuma aku tak sanggup nak delete je blog tu, tapi aku tinggalkan je lah, biar tak berusik, biar kekal menjadi rahsia.

Okey....apa lagi nak cakap eh? personality-wise? well aku tak boleh nak cakap pasal tu..people judges me differently. For that particular question, you have to judge me. Aku tak layak untuk menilai diri aku, cuma cukuplah aku katakan, aku ni senang masuk @ bergaul dengan orang. But sometimes macam malu-malu jugaklah sikit dengan orang yang baru kenal. Heh, biasalah tu kan? Dah nama manusia, kalau manusia tak ada perasaan malu pun susah kan? Oh and additionally, aku still unemployed, and is currently looking for a job. Well i think that would be enough for the introductory part. For any further pertanyaan, you are all welcomed to ask me ye. Insya Allah aku akan jawab apa yang ditanyakan. =)

Assalamualaikum wbt.

No comments:

Post a Comment