Followers

Wednesday, September 12, 2012

Burger Bakar Abg Burn!

Assalamualaikum wbt..

okeh..nak blogging guna tablet ni memang agak mencabar ar, sebab keyboard tu akan makan ruang untuk kita tengok teks..hehe anyway nak try jugak..kali ni aku nak buat sorta review lah kan..tadi balik dari office ngan akak..berkesempatan lah aku nak try burger bakar abg burn..dekat ramal junction, area sungai ramal, dekahad Hamidiah Kajang
nah gambar sikit...







hehe ...amacam? bagi aku, sedap dah..harga tak ingat pulak..tapi dalam rm 11 kot tadi.. superb lah..kenyang aku sampai malam..pastu..minum air ni pulak..



abc superb..manis gila..ahaha.. agak-agak kalau ada yang mengidam sebab pregnant tu, mohon susahkan para husband korang carik abc dan burger ni..jangan salahkan aku..hehe.


ermm..ok lah..ni aku bagi pulak gambar kedai dia..malu nak snap banyak2..  Ramal Junction ni not bad la.banyak gak makanan lain yang nampak menggiurkan..masa masih panjang..nanti kalau aku dah ada kereta, lagi senang lah nak datang sini bawak awek ke..ehhh..bawak member ke..hehe..ok la kot ni..blogging gak kan? hehe..cukup lah sampai sini saje.till next time..~

No comments:

Post a Comment