Followers

Thursday, September 13, 2012

Me Techsta!

Assalamualaikum wbt..

Okeh kali ni nak buat sedikit announcement..tak banyak sangat..sikit saja..
Lepas ini insya Allah aku akan merajinkan diri menulis post-post yang berkaitan technology or basically gadget-related.. (mobile phones/smartphones/tablets/etc).. kira aku boleh lah kongsi kepada para pembaca (kalau ada) berkenaan barang-barang gajet yang terkini..

Tapi malam ini aku belum rajin lagi nak menulis..sejujurnya aku merupakan penyokong tegar Android! Tapi itu tak bermakna aku sesuka hati akan mengeji dan mengutuk sistem operasi telefon pintar yang lain, contohnya iOS, BB7 OS, MeeGO, Bada OS mahupun Symbian..cuma maybe aku kurang maklum berkenaan sistem operasi lain, tapi akan sedaya upaya belajar untuk mengenali peranti-peranti menggunakan sistem operasi selain Android, insya Allah.

Okey lah, selamat malam!

p/s: yey esok jumaat..then cuti 3 hari~~

No comments:

Post a Comment