Followers

Monday, September 10, 2012

Song From A Secret Garden


Assalamualaikum wbt.. =)

Pasal ape tiba-tiba aku rajin update blog? Ada udang di sebalik mee? Nope, not exactly. It's just aku maybe dah jadi bosan sikit kot dengan rutin harian aku di rumah semenjak tahun lepas..

Biasa balik rumah..mandi + makan + solat + pape yang patut..pastu aku duk melepak..browse sini..browse sana..habit daripada 3 tahun belajar di Penang tak dapat nak dibuang dah..dah sebati dengan jiwa aku..kadang-kadang aku bukak blog orang..baca entry orang sikit..pastu duk rasa..apasal lah aku ni tak rajin betul nak update blog? Yelah..blog lama banyak juga lah pageview dan bilangan entrynya..blog dah lama..blog tu dibiarkan macam tu saja kerana banyak kisah pahit di situ..jadi biarlah ia menjadi rahsia..apa yang penting..apa yang akan mendatang..

dah jauh betul menyimpang..tadi nak cakap pasal rutin harian kot. =.=''  biasa sama saja rutin aku..sama ada main game..okay, jadi spesifik..main DotA..tak pun main game dekat phone/tablet..ataupun hobi all timer aku, membaca..regardless, dalam bahasa Melayu ke..dalam English ke..dua-dua aku sapu..tapi oleh sebab bahan bacaan bahasa Melayu yang aku ada sekarang sangat kurang kerana dah lama Ramlee Awang Murshid tak keluarkan buku baru beliau, maka pembacaan aku lebih menjurus pada novel-novel English..

oh ya. kenapa tajuk post aku ni macam tu? korang pernah dengar tak lagu ni? hehe. pada yang sedang bersedih, dilarang mendengar alunan melodi lagu ni..sedih..dengar at your own risk ya..sepanjang-panjang aku menaip ini, aku dengar lagu itu.. aku terasa nak embed lagu tu lah dekat sini..aku yang mula-mula dengar tak ada sedih apa-apa, ni aku dah rasa sebak-sebak sikit sebab lagu ni aku bagi jadi loop..dengar sepanjang waktu menaip..

baiklah..banyak juga aku dah tulis ni. mungkin tak berapa memberi manfaat or kelebihan melalui post kali ini, akan aku cuba perbaiki di kemudian hari. insya Allah, akan selalu meng-update blog bersama semangat yang baru ini..



*p/s: sumpah sedih weh dengar lagu ni.... =((

No comments:

Post a Comment